Veelgestelde vragen

Vragen én antwoorden

Onze klanten zoveel mogelijk ontzorgen, daar houden wij van.
Welke vraag je ook hebt: we geven je altijd eerlijk en deskundig advies.
We hebben hieronder daarom ook alvast een aantal veelgestelde vragen voor je beantwoord. Wel net zo makkelijk, toch?
Kan ik zonder afspraak langskomen in jullie showroom?

Nee, langskomen in onze showroom kan alleen op afspraak. Waarom? Omdat we graag alle tijd nemen om jou zo goed mogelijk te adviseren. Wij bieden heel veel verschillende mogelijkheden op het gebied van installaties, cv-ketels en zonnepanelen en voor iedereen is er een andere oplossing beschikbaar. Door in onze showroom in alle rust samen de mogelijkheden door te spreken, komen we altijd tot het beste resultaat. Binnenkort een kijkje nemen in onze showroom? Maak meteen een afspraak!

Met welke merken werkt Hulsman?

Wij willen het allerbeste voor onze klanten en daarom kiezen we bewust voor hoogwaardige merken. Wij werken daarom met merken als Alpha Innotec, Netfit Bosch, Busch-Jaeger, Duco en Eaton.

Hoe snel kunnen jullie een warmtepomp installeren?

Dat is lastig te zeggen, want we zijn hierin afhankelijk van verschillende factoren. Levertijden bijvoorbeeld, op dit moment lopen die namelijk flink op. Als we vandaag een warmtepomp bestellen, kunnen wij deze gemiddeld in 8 tot 12 maanden installeren. De installatie zelf neemt vervolgens zo’n 3 tot 5 in beslag. Voordat wij een warmtepomp komen installeren, wil jij natuurlijk eerst weten wat de investering is voor jouw situatie. Hiervoor moet er een offerte worden gemaakt. Helaas is de doorlooptijd hiervan momenteel dermate lang, dat we op dit moment geen nieuwe aanvragen kunnen aannemen.

Kan een warmtepomp in elk huis geplaatst worden?

Dit is afhankelijk van de mate waarop je woning geïsoleerd is of wordt. Voor een warmtepomp-oplossing moet je woning namelijk voorzien zijn van dubbelglas en een aardige mate van isolatie. Lage temperatuurverwarming zoals vloerverwarming is bij een warmtepomp van belang.

Wanneer wordt er periodiek onderhoud uitgevoerd?

Dit hangt af van je contract en type toestel. De onderhoudsintervallen die wij hanteren zijn namelijk afgestemd op de fabrieksvoorwaarden van jouw toestel. Wij nemen contact met je op als het weer tijd is voor onderhoud. Dit kan 12, 18 of 24 maanden na de vorige onderhoudsbeurt zijn. Als zich een storing voordoet, kun je dit makkelijk online melden of ons bellen op 0572-372129.

Hoe geef ik mijn verhuizing door?

Je kunt je verhuizing gemakkelijk en snel online doorgeven. Wij nemen vervolgens per e-mail of telefonisch contact met je op.

Kan ik mijn onderhoudsafspraak verzetten?

Zeker! Dit kan je makkelijk en snel regelen door ons te bellen op 0572-372129. Je kan ook reageren op de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen.

Hoe vul ik mijn cv-ketel bij?

Controleer eerst de druk op de drukmeter van je toestel. Is de druk lager dan 1 bar? Dan moet je cv-ketel worden bijgevuld. Gelukkig kun je dit gemakkelijk zelf doen. Hoe? Volg de stappen in dit stappenplan!

Hoe ontlucht ik de radiatoren?

Dat is gelukkig helemaal niet moeilijk! Allereerst is het belangrijk om alle radiatoren open te draaien. Daarnaast moet de centrale verwarming minstens 10 minuten hebben gewerkt. Zet vervolgens de thermostaat zo laag mogelijk en zet je cv-ketel uit. Dit doe je simpelweg door de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht dan minimaal een kwartier. Gelukt? Volg daarna de stappen in dit stappenplan!

Hoe schakel ik mijn warmtepomp uit?

Voordat de spanning van het toestel gehaald kan worden, zal je warmtepomp uit bedrijf gesteld moeten worden. Hoe?
Dit doe je door gemakkelijk zelf dankzij dit stappenplan!

Hoe verbind ik mijn warmtepomp met het internet?

Om jouw warmtepomp opnieuw te verbinden met het internet via jouw eigen internetvoorziening, zul je een aantal stappen moeten doorlopen. Dankzij ons stappenplan doe je dit gemakkelijk zelf!

Hoe kan ik een storing melden?

Niet-spoedeisende storingen kun je online melden. Wij nemen vervolgens telefonisch contact met je op en bepalen of er een monteur langs moet komen. Is het antwoord ja? Dan plannen we het monteursbezoek meteen in. Bij een spoedeisende storing (gaslucht, koolmonoxide, ernstige waterlekkage) kun je ons bereiken op 0572-372129. Denk altijd eerst aan je eigen veiligheid. Zet ramen en deuren open en draai (wanneer van toepassing) de gaskraan of hoofdkraan dicht. Ga naar buiten en wacht daar op onze monteur.

Fluitend naar je werk?
Bij Hulsman kan dat!

Ben je gepassioneerd over techniek? Wil je in een hecht team werken aan mooie en uitdagende projecten? En zoek je een job waar je plezier én voldoening uithaalt? Klinkt dit als muziek in je oren? Kom werken bij Hulsman en ga fluitend naar je werk! Bij ons vind je je droombaan.
Bekijk onze vacatures

Waarom werken bij Hulsman?

  • Projecten van A tot Z uitvoeren
  • Samenwerken met vakmensen
  • Geen lange reistijden
  • Uitdagend en afwisselend werk
  • Zelfstandige functie
  • Vrij wanneer je wilt
  • Je ontvangt jaarlijks een bonus
  • Word nu onze nieuwe collega en krijg een elektrische fiets cadeau

Jouw installatiedromen verwezenlijken?

Wij helpen je graag verder!